2020 Year in Review

iRacing is de toonaangevende sim race game voor je PC. Ontwikkeld als een gecentraliseerde race- en competitieservice, organiseert, host en officiëert iRacing online races op virtuele circuits over de hele wereld. In de snelle wereld van eSports is iRacing een one-stop-shop voor online racen. We maken gebruik van de nieuwste technologieën om onze steeds groter wordende line-up van beroemde raceauto’s en circuits te recreëren vanuit het comfort van je eigen huis. Simuleer wat een professionele NASCAR-coureur ervaart in de stoel van een stockcar, of wat een Grand Prix-coureur ziet op het dashboard. Alle details samen zorgen voor een reeks auto’s en circuits die vrijwel niet van echt te onderscheiden zijn. Dit zorgt voor een ongeëvenaarde immersie wanneer sim racers de groene vlag nemen in onze online race simulator. Hoewel iRacing in de kern een online racesimulator is, is de waarde als trainingshulpmiddel net zo reëel. De beste simracers ter wereld doen mee aan iRacing en je kunt de race-uitzendingen live volgen op het iRacing eSports Network.

Ontdek de ultieme online racegame

Gamers die op zoek zijn naar een ongeëvenaarde eSport-rijervaring, zitten bij iRacing helemaal goed. Neem het op tegen andere online racers op alle iconische circuits ter wereld met meer dan 100 beschikbare circuits en 230 configuraties. iRacing heeft alle NASCAR-racecircuits om het tegen op te nemen. Doe mee aan de vele online racecompetities in elke racecategorie die je maar wilt. We bieden racecompetities voor NASCAR, Grand Prix, Sports Car en Dirt & Rally Car racing. Iedereen begint zijn iRacing-carrière als rookie – en alles wat je nodig hebt voor je rookie-seizoen is inbegrepen in je lidmaatschap. Je kunt online racen in officieel georganiseerde series waarbij iRacing het schema opstelt en de kampioenschapspunten bijhoudt, of je kunt je eigen privé-sessies opzetten. Maak individuele races of ontwerp een competitie voor een volledig seizoen – de keuzes zijn vrijwel onbeperkt. Sluit je aan bij de tienduizenden die al in onze online racecommunity racen. iRacing organiseert zes wereldkampioenschappen en keert jaarlijks meer dan $500.000 aan geldprijzen uit.

Race op je pc zoals de profs

iRacing is een pc-racegame die zowel door professionele coureurs als casual gamers wordt gebruikt. Of je nu op zoek bent naar de beste online racegame op je computer of liever tegen jezelf en de klok racet, met iRacing zit je goed. Het enige wat je nodig hebt om te kunnen racen is een computer, een stuur of controller en een internetverbinding. De pc-racegame heeft al meer dan 10 jaar professionele eSports-series en richt zich op de groei van deze categorie sim-races.

Voeg je vandaag nog in bij iRacing!

Race NASCAR, dirt, rallycross en meer. iRacing werkt samen met de belangrijkste namen in de motorsport: NASCAR, USAC, World of Outlaws, IndyCar, IMSA en meer.