2020 Year in Review

iRacing je přední simulační závodní hra pro vaše PC. Systém iRacing byl vyvinut jako centralizovaná závodní a soutěžní služba, která organizuje, pořádá a řídí online závody na virtuálních tratích po celém světě. V rychle se rozvíjejícím světě elektronických sportů je iRacing komplexní službou pro online závodění. Využíváme nejnovější technologie k tomu, abychom z pohodlí vašeho domova znovu vytvořili stále se rozšiřující nabídku slavných závodních vozů a tratí. Simulujte to, co zažívá profesionální jezdec NASCAR v sedadle sériového vozu nebo co vidí jezdec Grand Prix nad palubní deskou. Všechny detaily dohromady tvoří řadu vozů a tratí, které jsou prakticky k nerozeznání od skutečných. To vytváří bezkonkurenční pohlcení, když simulační závodníci vyjedou na zelenou vlajku v našem online závodním simulátoru. Ačkoli je iRacing v jádru online závodní simulátor, jeho hodnota jako tréninkového nástroje je stejně reálná. V simulátoru iRacing závodí nejlepší světoví závodníci a přenosy závodů můžete sledovat živě na síti iRacing eSports Network.

Objevte dokonalou online závodní hru

Hráči, kteří hledají jedinečný zážitek z jízdy v eSportu, budou v simulátoru iRacing jako doma. Soupeřte s ostatními online závodníky na všech ikonických závodních tratích po celém světě s více než 100 dostupnými tratěmi a 230 konfiguracemi. iRacing obsahuje všechny závodní tratě NASCAR, na kterých můžete soutěžit. Zapojte se do mnoha našich online závodních lig v jakékoli kategorii závodů, kterou preferujete. Nabízíme závodní ligy pro NASCAR, Grand Prix, sportovní vozy a Dirt & Závody rallye vozů. Každý začíná svou kariéru v iRacing jako nováček – a vše, co potřebujete pro svou nováčkovskou sezónu, je součástí vašeho členství. Můžete závodit online v oficiálně organizovaných seriálech, kde iRacing určuje rozpis a sleduje body do šampionátu, nebo si nastavit vlastní soukromé tréninky. Vytvářejte jednotlivé závody nebo navrhněte ligu na celou sezónu – možnosti jsou prakticky neomezené. Připojte se k desítkám tisíc lidí, kteří již závodí v naší online závodní komunitě. iRacing pořádá šest seriálů mistrovství světa a každoročně vyplácí peněžní odměny ve výši více než 500 000 dolarů.

Závoďte na svém počítači jako profesionálové

iRacing je závodní hra pro PC, kterou používají profesionální jezdci i příležitostní hráči. Ať už hledáte nejlepší online závody na svém počítači, nebo raději soupeříte sami se sebou a s časem, iRacing vám je k dispozici. Vše, co potřebujete, abyste mohli začít závodit, je počítač, volant nebo ovladač a připojení k internetu. Tato počítačová závodní hra provozuje profesionální série eSports již více než 10 let a zaměřuje se na rozvoj této kategorie závodních simulátorů.

Připojte se k iRacing ještě dnes!

Závoďte v NASCAR, dirt, rallycrossu a dalších. iRacing spolupracuje s předními jmény motoristického sportu – NASCAR, USAC, World of Outlaws, IndyCar, IMSA a dalšími!